Utlysning: gruppesjefer Kongshavnrevyen 2019

revy2018

Kongshavnrevyen har lange tradisjoner og har vært en arena som inkluderer og engasjerer en stor del av skolens elever. Forrige skoleår deltok over 200 av skolens elever i revyen. Som gruppesjef må du være en som ønsker å stå frem og ta ansvar for å skape en revy hvor det er rom for alle elever.

Søkerne må ha (eller ønske om å utvikle) følgende egenskaper:

• Du er engasjert og sørger for at det er rom for alle
  • Du inkluderer, er åpen mot andre og viser andre respekt
  • Du liker å ta ansvar, er pålitelig og etterrettelig
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du er målrettet og strukturert
  • Du er god til å jobbe i team

Som en del av teamet som leder revyen deltar du jevnlig på oppfølgingssamlinger med revyansvarlig og rektor. Gjennom dette får du opplæring i teamarbeid, gruppeprosesser, konflikthåndtering og hvordan du som leder skal kommunisere godt og effektivt.

Vi søker sjefer til følgende områder:

• Rekvisitter
  • Mat og kos
  • Scene og sikkerhet
  • PR
  • Sminke og kostyme
  • Lyd og lys

Som revysjef får du mulighet til å få ledererfaring som gir deg kompetanse du vil ha brukt for i senere studier og arbeidsliv.

Kortfattet søknad sendes til på epost til Nicolai (nicolai.ostbye@gmail.com) eller Tiril (mehrentiril@gmail.com) innen fredag 1. juni. I søknaden skriver du kort om din motivasjon for vervet, hva som gjør deg spesielt egnet og relevant erfaring du har. Aktuelle kandidater kalles inn til intervju.