Møt vår nye avdelingsleder

Hege Astrup Sannum

Hege har vært lærer siden 2014, og trives godt i denne rollen. Hun jobbet på Oslo Handelsgymnasium fram til 2021, da hun gikk over til Vika videregående skole, som den gangen var en helt nyåpnet skole. Hege underviser i økonomiske fag, primært entreprenørskap og bedriftsutvikling, markedsføring og ledelse, og er dessuten lærer i engelsk. Hun har både en master fra BI og en master i engelsk. Hun har skrevet mye om vurdering, noe hun er svært opptatt av. Før hun ble lærer jobbet Hege blant annet innen filmverdenen, og var markedssjef i SF Norge.

Hege bor på Nordstrand, har to barn, en mann og en katt som heter Sia, som hun er veldig glad i. Hun liker historier og å lese bøker. Hege er også politisk aktiv, og ble akkurat valgt inn i bydelsutvalget i bydel Nordstrand, hvor hun skal sitte de neste fire årene.

Som ny avdelingsleder her på skolen gleder Hege seg til å bli bedre kjent med CRE8SLO, til å jobbe tett med elevtjenesten og til å bli kjent med kroppsøvingsseksjonen. Hun ser fram til å bli en del av laget. Hun vet at Kongshavn er en skole der elevene trives, og har hørt mye positivt om skolen fra både elever og foreldre. Som avdelingsleder er en viktig del av jobben å legge til rette for at folk skal trives og kunne gjøre en god jobb. Hege opplever allerede at det er hyggelig å være her, og at skolen har dyktige lærere. Hun håper hun kan bidra til at Kongshavn er en skole man er stolt av å gå på.

Vi ønsker Hege velkommen til oss!