Velkommen til åpen dag!

Elever hopper foran skolen

Kongshavn videregående skole forbereder deg som velger studiespesialisering på fremtiden!

Høsten 2019 lanseres Cre8slo - et nytt 3-årig studietilbud på Kongshavn vgs. Her utvikles fremtidens skapere. Vår filosofi er at du alltid skal kunne bruke det du lærer slik at du underveis i skoleløpet skaper verdier for deg selv og andre. Du får et annerledes og praktisk tilbud med tett samarbeid og oppfølging fra vårt lærerteam og våre partnere.

Som den ledende entreprenørskapsskolen har vi Norges beste ungdomsbedrift i 2018, "Kunsten å glede UB".

Kongshavn satser også på internasjonalisering, og har Osloskolens tilbud om å ta Vg2 i Berlin. På Sjømannsskolen gir vi deg Osloskolens fineste utsikt.

Hos oss kan du engasjere deg gjennom elevråd, revy, skoleaksjonen Impande og i skolens lederprogram for elever.

På åpen dag får du omvisning av elevguider, orientering om skolens utdanningstilbud og mulighet for å se undervisningen.