Ungdomsskolebesøk

Lærer som blåser opp lunge

I forrige uke hadde vi besøk av en gruppe ungdomsskoleelever fra Nordseter skole, slik at de skulle få et inntrykk av skolehverdagen hos oss. Onsdagen var satt av til å lære om språk og samfunnsfag. Torsdagen var for de som var nysgjerrig på realfag, der de blant annet fikk prøvd seg på å blåse opp lunger.

Nordseterelevene Thomas, Mathias, Kristine og Frida (t.v. på bildet) forteller at de fikk et godt inntrykk av skolen vår etter å ha vært her en dag. De beskriver inntrykket av læringsmiljøet på Kongshavn som godt, ved at lærerne var flinke og at det virket som de hadde et mål med undervisningen.
De skal nå hjem og tenke mer på hva og hvor de skal søke. Vi takker for besøket, og vi håper å se dem alle på Kongshavn neste skoleår!