Rødt nivå på videregående skoler i Oslo - delvis hjemmeundervisning på Kongshavn.

Illustrasjon
Hvilke elever som er på skolen hvilke dager og tidspunkt kan du se her:

Uke 47:
Torsdag 19.11.: vg2 og vg3
Fredag 20.11.: vg1 og vg3

Uke 48:

Vg1 (Uten 1C)
Mandag: Prosjekt om støy (På skolen)
Tirsdag: Prosjekt om støy (På skolen / hjemme)
Onsdag: Prosjekt om støy (På skolen / hjemme)
Torsdag: Elevsamtaler

Vg2 (Pluss 1C)
Mandag: Innovasjonscamp (På skolen)
Tirsdag: Innovasjonscamp (På skolen)
Onsdag: Innovasjonscamp (På skolen)
Torsdag: Elevsamtaler

Vg3
Mandag: Elevsamtaler
Tirsdag: Religions rebus (Ute)
Onsdag: Norsk (Hjemme)
Torsdag: Norsk (På skolen)
Fredag: IMPANDE

I hjemmeskolen følger vi ordinær timeplan. Lærerne er tilgjengelige digitalt. Undervisningen blir gitt via de digitale plattformene som man normalt bruker i fagene. Denne situasjonen krever at elevene selv og deres foresatte tar et stort ansvar for å følge opp det faglige arbeidet. Alle elever må i dag fredag ta med alt nødvendig utstyr hjem, skolebøker i alle fag og pc. Skolen er åpen for henting av utstyr fram til kl. 1800. Sentralbordet vil i tiden framover være åpent mellom kl. 0900 og 1500, tlf. 23381500. Hvis dere har tekniske utfordringer, tar dere kontakt via chat eller telefon med Michael (23381501) eller Bård Olav (952 35 714). Ved spørsmål ta også gjerne kontakt med rektor Knut Jørgen Kopperud eller assisterende rektor Sidsel Holm Bye. Andre i ledelsen er også tilgjengelige via e-post.
For elever som skal ha eksamen i november og desember, blir det ingen endringer. Eksamen følger opprinnelig oppsatt plan.

Planen for uke 47 ligger tilgjengelig for elever her i Teams