RecycleTrainingUB er kåret til Oslos beste ungdomsbedrift og har vunnet 2.plass i Bærekraft i NM!

RCT UB
Slik presenterer de seg selv på sin Facebookside:

Recycled Training, er en ungdomsbedrift fra Kongshavn videregående skole. Vi består av 5 elever som brenner for både miljø og helse.
Når vi startet denne bedriften tenkte vi to ting, hvordan kan vi bidra til klima problemet på en sunn og morsom måte. Da kom vi fram til "Cree" slyngen, den er laget 100% ut av bilbelter. Her løser vi både klima problemet vi står ovenfor idag og nå som det er covid-19 har alle treningssentrene i hele Norge stengt og da blir treningsslyngen ditt eget treningssenter i eget hjem!
Etter en lang undersøkelse kom vi fram til at en pris på 799kr er det markedet vil ha, da skiller vi oss både ut på pris og miljø. vi lager heller ikke noe karbon avtrykk, alt er kortreis og resirkulert! våre slynger og innpakning blir sydd av Arba, Sisters in business og Withmarine, som hjelper folk som sliter med å komme seg inn i arbeidslivet. vi donerer også 20% av overskuddet vårt til Sunnaasstiftelsen 😉
REDUCE RECYCLE REUSE
vi er RCT!