Jul på Kongshavn

Elever og ansatte serverer julegløgg

Første skoledag i desember stilte assisterende rektor Sidsel Holm Bye, miljøarbeider Bea, elevrådet og russestyret med gløgg og pepperkaker til elever og ansatte. Hver mandag i desember starter vi med gløgg og pepperkaker. Ellers i desember er det planlagt flere hyggelige aktiviteter.

Onsdag 4. desember

Det blir juleverksted i biblioteket onsdag 4. desember. Verkstedet begynner i storefri, og vi stiller med materialer, pepperkaker, gløgg og julemusikk. De som ønsker kan fortsette å jobbe med det de lager i Kongshavntimen.

Torsdag 5. desember

Elevrådsstyret arrangerer den store juledagen på Kongshavn. Alle elever og ansatte oppfordres til å kle seg i noe julete. Kanskje det blir den stygge julegenseren, en nisselue eller en rød genser? Den klassen som er mest julete og pynta vinner pizza til hele klassen!

Ellers i desember skal vi markere Lucia, servere julegrøt og ha juleavslutning 20. desember.

Juleferien er fra og med 21.12 til og med 2.1.2020. Første skoledag etter ferien er fredag 3. januar.