Foreldremøte for Vg1

Tre elever går under buegangen

Informasjonsmøtet er onsdag 22. januar klokken 18:00-20:00.

Vi starter møtet i store auditorium der det blir gitt felles informasjon særlig om elevenes fagvalg for neste skoleår. Det vil også bli gitt informasjon om skikurset i Trysil som går av stabelen i uke 5.

Etter fellesmøtet vil kontaktlærere, faglærere, rådgivere og skolens ledelse være tilgjengelig for korte samtaler.

Det blir i etterkant av fellesmøtet et eget informasjonsmøte for foreldre til elever som planlegger utveksling neste skoleår. Dette vil foregå i auditoriumet i 3. etg kl. 19:30-20:00.

Elevene får tilsvarende informasjon i skoletiden, og det er ikke nødvendig at eleven møter, men ved vår skole har vi som prinsipp at elevene inviteres til alle møter med foresatte og de er selvsagt hjertelig velkomne!

Parkeringsplassen på skolen har liten kapasitet, så vi oppfordrer alle til å kjøre kollektivt.

Innkallingen til møtet finner du her.

Knut Jørgen Kopperud (rektor) og Beatrice Blom (trinnleder Vg1)