Eksamenskurs for ungdomskoleelever

Hanna fra Loftsrud skole

Riad fra Hauketo skole
- Jeg har gått på avansert mattekurs fordi jeg er liker matte og ønsker å ta R-matte på videregående. Lærerne her har gitt god hjelp og jeg har blitt mer trygg på de tingene jeg var usikker på. Vi har nå hatt mattetentamen, og det gikk bra. Jeg kommer gjerne tilbake på nye kurs, og jeg vurderer om jeg skal søke her, ettersom det er lett å komme seg fra Holmlia med bussen.

Van Dan fra Hauketo skole

- Jeg har gått på grunnleggende norskkurs og det hjalp meg mye på tentamen. Spesielt er jeg fornøyd med å ha lært om bruk av språklige virkemidler, hvordan man starter en tekst og få en bedre forståelse av norskfaget. Jeg kommer gjerne tilbake på andre kurs.

Katharina fra Lofsrud skole

- Jeg har gått på matte grunnleggende. Lærerne har tatt opp grunnleggende ting og forklart det godt med eksempler, og jeg føler jeg har fått mye ut av kurset. Søsteren min har gått på Kongshavn, så jeg kjente til skolen fra før. Jeg vil absolutt anbefale andre å ta kurs her.

Hanna fra Lofsrud skole
- Jeg har gått på matte grunnleggende. Det hjalp veldig på tentamen, og jeg syns lærerne her har vært flinke og veldig hyggelige. Jeg tenker å melde meg opp på nytt kurs til våren, det har vært veldig nyttig.

Det blir nye kurs med påmelding fra januar, mer info kommer snart!

Riad fra Hauketo skole
Van Dan fra Hauketo Skole