Avslutningsseremoni for Vg3

Ledelsen med fire prisvinnere

Tradisjonelt har Kongshavn arrangert en avslutningsseremoni på Gamle Logen for avgangselever og foreldre. I år ble feiringen litt annerledes på grunn av koronapandemien, med et arrangement som ble strømmet på video som foresatte kunne se hjemmefra. Til tross for begrensningene ble det en flott kveld, med mange gode ord på veien videre fra ledelse, elever og lærere.

Kongshavn sitt eget kor sang "Optimist" av Jahn Teigen.

Fungerende rektor Sidsel Helene Holm Bye med årets vinner av Ekebergparkens pris, Stine Louise Simonsen.

Prisen tildeles en elev ved Kongshavn videregående skole som utmerker seg gjennom svært gode faglige prestasjoner, god oppførsel og orden, minimalt fravær og som har gjort en fremragende innsats for skolens elevmiljø og utvikling.

Christian Ringnes holdt tale til avgangselevene og delte ut Ekebergparkens pris.

Fv.: Fungerende assisterende rektor Kristin Lindaas, prisvinnerne Daniel Wremer Kavli (Ambisiøs-prisen), Stine Louise Simonsen (Ekebergparkens pris), Madeleine Erna Knudsen (Trygg og trivelig-prisen), Adam Al-Khafaji Lindøe (Involvert og engasjert-prisen) og fungerende rektor Sidsel Helene Holm Bye.

Kontaktlærerne My Margareta Leirvaag og Camilla Valen holder tale til avgangselevene.